-
1.-
Elements clau de la formació on-line
- 1.1.-
Característiques de la formació on-line
- 1.2.-
Contingut i materials de suport
- 1.3.-
Les activitats pràctiques
- 1.4.-
Comunicació
- 1.5.-
Sistemes d'avaluació
-
2.-
Disseny de l'acció formativa
- 2.1.-
El paper del disseny
- 2.2.-
Els usuaris a l'hora de dissenyar
- 2.3.-
El pla docent
- 2.4.-
Observacions generals del pla docent
-
3.-
Creació d'una aula
- 3.1.-
Introducció
- 3.2.-
Models d'aula
- 3.3.-
Configuració d'aula
- 3.4.-
Rols
- 3.5.-
Participants
- 3.6.-
Gestió de grups
- 3.7.-
Creació de grups
- 3.8.-
Bloc d'administració
- 3.9.-
Edició d'un curs
-
4.-
Les eines de comunicació
- 4.1.-
La comunicació en un entorn virtual
- 4.2.-
Missatgeria
- 4.3.-
Fòrums
- 4.4.-
Tipologies de fòrums i la seva creació
- 4.5.-
Xat
-
5.-
L'espai d'impartició
- 5.1.-
Tasques del docent
- 5.2.-
Recursos i activitats necessaris per aconseguir els objectius
- 5.3.-
Crear recursos i activitats
- 5.4.-
Calendari
-
6.-
Recursos
- 6.1.-
Tipus de recursos
- 6.2.-
Insereix una etiqueta
- 6.3.-
Compon una pàgina de text
- 6.4.-
Compon una pàgina web
- 6.5.-
Enllaça un fitxer o lloc web
- 6.6.-
Visualitza un directori
- 6.7.-
Desplega un paquet de continguts IMS
- 6.8.-
Altres aspectes a tenir en compte
-
7.-
Activitats
- 7.1.-
Tipus d'activitats
- 7.2.-
Bases de dades
- 7.3.-
Creació de la base de dades
- 7.4.-
Glossari
- 7.5.-
Qüestionaris
- 7.6.-
Edició d'un qüestionari
- 7.7.-
Enviament de materials o tasques
- 7.8.-
SCORM
- 7.9.-
Enquesta i consulta
- 7.10.-
Altres activitats
-
8.-
Eines d'avaluació i seguiment
- 8.1.-
L'avaluació
- 8.2.-
Tipus i criteris d'avaluació
- 8.3.-
Feedback
- 8.4.-
Qualificacions
- 8.5.-
El qualificador
- 8.6.-
Informes
|