La imatge corporativa, l'acollida personalitzada i el tractament de situacions difícils
Fitxa

Objectius:

  • - Conèixer els vehicles de la imatge corporativa i els avantatges d’assolir una bona imatge.

  • - Abordar el concepte de qualitat de servei i com es crea una imatge de qualitat.

  • - Conèixer l’ètica en l’Administració pública.

  • - Ser conscients dels drets que la ciutadania té.

  • - Estar familiaritzat amb el procés de comunicació i aplicar-lo.

  • - Adquirir tècniques per escoltar amb eficàcia.

  • - Aprendre a acollir amablement les peticions de la ciutadania, utilitzant tècniques assertives.

  • - Saber com ha de ser la comunicació verbal (condicions per a una bona comunicació).

  • - Conscienciar de la importància d’emprar un to i una velocitat apropiats en les diferents fases de l’atenció telefònica i en les diverses situacions que es donen en el contacte telefònic.

  • - Desenvolupar una comunicació efectiva amb diferents tipus d’interlocutors externs, en circumstàncies pròpies de l’entorn de treball.

  • - Tractar les queixes com una oportunitat de millora.

  • - Atendre amb qualitat telefònicament: definició de missatges, la veu, les fases i les tècniques (llenguatge i somriure).

  • - Assolir tècniques per a un establiment adequat de prioritats.

  • - Conèixer els criteris de porta oberta, d’espera i de contacte posterior.

    • Índex:

      • 1.- La imatge corporativa, l'acollida personalitzada i el tractament de situacions difícils

        • 1.1.- Com influeix la pròpia imatge
        • 1.2.- Activitat. La satisfacció de les persones usuàries
        • 1.3.- Els moments de la veritat
        • 1.4.- L'acollida. Necessitats bàsiques de la ciutadania per sentir-se satisfeta
        • 1.5.- El cicle del descontentament
        • 1.6.- Per què es queixa la ciutadania?