

En aquest material us donarem unes indicacions i consells per saber com participar a un curs de formació virtual creat a la plataforma de FORMA-DIBA.
© DIBA 2010
-
1.- Elements clau de la formació on-line
- 1.1.- Característiques de la formació on-line
- 1.2.- Contingut i materials de suport
- 1.3.- Les activitats pràctiques
- 1.4.- Comunicació
- 1.5.- Sistemes d'avaluació
-
2.- Disseny de l'acció formativa
- 2.1.- El paper del disseny
- 2.2.- Els usuaris a l'hora de dissenyar
- 2.3.- El pla docent
- 2.4.- Observacions generals del pla docent
-
3.- Creació d'una aula
- 3.1.- Introducció
- 3.2.- Models d'aula
- 3.3.- Configuració d'aula
- 3.4.- Rols
- 3.5.- Participants
- 3.6.- Gestió de grups
- 3.7.- Creació de grups
- 3.8.- Bloc d'administració
- 3.9.- Edició d'un curs
-
4.- Les eines de comunicació
- 4.1.- La comunicació en un entorn virtual
- 4.2.- Missatgeria
- 4.3.- Fòrums
- 4.4.- Tipologies de fòrums i la seva creació
- 4.5.- Xat
-
5.- L'espai d'impartició
- 5.1.- Tasques del docent
- 5.2.- Recursos i activitats necessaris per aconseguir els objectius
- 5.3.- Crear recursos i activitats
- 5.4.- Calendari
-
6.- Recursos
- 6.1.- Tipus de recursos
- 6.2.- Insereix una etiqueta
- 6.3.- Compon una pàgina de text
- 6.4.- Compon una pàgina web
- 6.5.- Enllaça un fitxer o lloc web
- 6.6.- Visualitza un directori
- 6.7.- Desplega un paquet de continguts IMS
- 6.8.- Altres aspectes a tenir en compte
-
7.- Activitats
- 7.1.- Tipus d'activitats
- 7.2.- Bases de dades
- 7.3.- Creació de la base de dades
- 7.4.- Glossari
- 7.5.- Qüestionaris
- 7.6.- Edició d'un qüestionari
- 7.7.- Enviament de materials o tasques
- 7.8.- SCORM
- 7.9.- Enquesta i consulta
- 7.10.- Altres activitats
-
8.- Eines d'avaluació i seguiment
- 8.1.- L'avaluació
- 8.2.- Tipus i criteris d'avaluació
- 8.3.- Feedback
- 8.4.- Qualificacions
- 8.5.- El qualificador
- 8.6.- Informes