Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest
Información del curso
Informació del curs
Diputació de Barcelona


L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials, com són:

  •    - Habilitats de comunicació verbal i no verbal.
  •    - Empatia.
  •    - Escolta activa.
  •    - Etc.

No existeix una única manera "correcta" de comportar-se, però tots i totes podem millorar les nostres habilitats per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en la relació laboral amb la ciutadania.

© DIBA 2010

  • 1.- La comunicació en l'atenció al ciutadà

    • 1.1.- Elements clau de la comunicació interpersonal
    • 1.2.- Per què falla la comunicació?
    • 1.3.- Regles i condicions per a millorar la comunicació
    • 1.4.- L'escolta activa
    • 1.5.- Com desenvolupar l'escolta activa
    • 1.6.- La comunicació no verbal en l'atenció presencial