Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest
Información del curso
Informació del curs
Quadre de comandament integral per a comandaments públics
img_index

Durada: 5 hores

 

Aquest cas mostra el procés portat a terme per definir un sistema de control de la qualitat del Servei de d'Atenció a la Ciutadania a l'Ajuntament de Vilamar. El treball amb ell et permetrà analitzar les seves fases i les decisions preses, determinar estratègies de control, establir metodologies de monitoratge i elaborar indicadors nous coherents.

© DIBA 2011

Descripció del cas

Aquest cas mostra el procés portat a terme per definir un sistema de control de la qualitat del Servei de d'Atenció a la Ciutadania a l'Ajuntament de Vilamar. El treball amb ell et permetrà analitzar les seves fases i les decisions preses, determinar estratègies de control, establir metodologies de monitoratge i elaborar indicadors nous coherents.

  • 1.- Cas 2. Sistema de control de qualitat del Servei d’Atenció a la Ciutadania

    • 1.1.- Introducció: el Departament d’Estudis i Avaluació de l’Ajuntament de Vilamar
    • 1.2.- Els objectius del Departament d'Estudis i Avaluació
    • 1.3.- Avaluació de la qualitat de les oficines d’atenció a la ciutadania de Vilamar
    • 1.4.- Eines per controlar la qualitat a les oficines d’atenció a la ciutadania
    • 1.5.- La carta de serveis de les OAC
    • 1.6.- L’elaboració de la carta de serveis
    • 1.7.- La carta de serveis de les OAC de l’Ajuntament de Vilamar
    • 1.8.- Ara fes-ho tu vosaltres: valoreu el procés i proposa indicadors