
Durada: 5 hores
Aquest cas mostra el procés portat a terme per definir un sistema de control de la qualitat del Servei de d'Atenció a la Ciutadania a l'Ajuntament de Vilamar. El treball amb ell et permetrà analitzar les seves fases i les decisions preses, determinar estratègies de control, establir metodologies de monitoratge i elaborar indicadors nous coherents.
© DIBA 2011
Descripció del cas
Aquest cas mostra el procés portat a terme per definir un sistema de control de la qualitat del Servei de d'Atenció a la Ciutadania a l'Ajuntament de Vilamar. El treball amb ell et permetrà analitzar les seves fases i les decisions preses, determinar estratègies de control, establir metodologies de monitoratge i elaborar indicadors nous coherents.
-
1.- Cas 2. Sistema de control de qualitat del Servei d’Atenció a la Ciutadania
- 1.1.- Introducció: el Departament d’Estudis i Avaluació de l’Ajuntament de Vilamar
- 1.2.- Els objectius del Departament d'Estudis i Avaluació
- 1.3.- Avaluació de la qualitat de les oficines d’atenció a la ciutadania de Vilamar
- 1.4.- Eines per controlar la qualitat a les oficines d’atenció a la ciutadania
- 1.5.- La carta de serveis de les OAC
- 1.6.- L’elaboració de la carta de serveis
- 1.7.- La carta de serveis de les OAC de l’Ajuntament de Vilamar
- 1.8.- Ara fes-ho tu vosaltres: valoreu el procés i proposa indicadors