Què avaluem?
S’han establert tres nivells d’avaluació dels aprenentatges dels participants:
Què s'avalua dels participants | ||||
---|---|---|---|---|
Assistència | Participació a l'aula i realització d'activitats | Activitats d'avaluació | Activitats d'aplicació al lloc de treball | |
Nivell 1 Participació | ||||
Nivell 2 Aprenentatge | ||||
Nivell 3 Aplicació al lloc de treball |
- Nivell 1
- Nivell 2
- Nivell 3
Avaluació de la participació
No hi ha activitats identificades com a avaluacions. El docent avalua la participació i controla la realització d’activitats.
La persona participant ha de:
- Assistir a les sessions presencials.
- Participar activament.
- Realitzar les activitats.
Avaluació de l'aprenentatge
Hi ha un sistema d’avaluació definit en què es determinen les activitats o les evidències d’aprenentatge, així com els criteris d’avaluació.
La persona participant ha de:
- Assistir a les sessions presencials.
- Participar activament.
- Realitzar les activitats.
- Superar les activitats d’avaluació.
Avaluació de l'aplicació al lloc de treball
Per a l'avaluació de les competències caldrà dissenyar situacions-problema que permetin veure si s'han après els continguts necessaris i si s'és capaç de mobilitzar-los adequadament en situacions semblants a les de la pràctica professional.
La persona participant ha de:
- Assistir a les sessions presencials.
- Participar activament.
- Realitzar les activitats.
- Superar les activitats d’avaluació.
- Superar les activitats/evidències d’aplicació al lloc de treball, a partir dels criteris establerts.