Accés directe al contingut

Què avaluem?

S’han establert tres nivells d’avaluació dels aprenentatges dels participants:

Què s'avalua dels participants
Assistència Participació a l'aula i realització d'activitats Activitats d'avaluació Activitats d'aplicació al lloc de treball
Nivell 1 Participació
Nivell 2 Aprenentatge
Nivell 3 Aplicació al lloc de treball
  • Nivell 1
  • Nivell 2
  • Nivell 3

Avaluació de la participació

No hi ha activitats identificades com a avaluacions. El docent avalua la participació i controla la realització d’activitats.

La persona participant ha de:

  1. Assistir a les sessions presencials.
  2. Participar activament.
  3. Realitzar les activitats.

Avaluació de l'aprenentatge

Hi ha un sistema d’avaluació definit en què es determinen les activitats o les evidències d’aprenentatge, així com els criteris d’avaluació.

La persona participant ha de:

  1. Assistir a les sessions presencials.
  2. Participar activament.
  3. Realitzar les activitats.
  4. Superar les activitats d’avaluació.

Avaluació de l'aplicació al lloc de treball

Per a l'avaluació de les competències caldrà dissenyar situacions-problema que permetin veure si s'han après els continguts necessaris i si s'és capaç de mobilitzar-los adequadament en situacions semblants a les de la pràctica professional.

La persona participant ha de:

  1. Assistir a les sessions presencials.
  2. Participar activament.
  3. Realitzar les activitats.
  4. Superar les activitats d’avaluació.
  5. Superar les activitats/evidències d’aplicació al lloc de treball, a partir dels criteris establerts.