Accés directe al contingut

Llista de control

Fase inicial

Aquesta llista serveix al formador/a per comprovar si ha tingut en compte les indicacions per al bon desenvolupament d’aquesta fase.

imprimir
Llista de control per al model integral
PreguntesNO
S’ha previst una o diverses activitats per ajudar a reforçar la motivació dels participants?No
S’ha previst una activitat per explicar clarament la finalitat i els objectius que es pretenen amb l'acció formativa?No
S’ha previst una activitat que permetrà al formador o formadora adquirir una idea sobre les actituds inicials dels participants?No
S’ha previst una activitat per ajudar les persones participants a fer-se conscients de les seves expectatives, problemes o necessitats formatives sobre el tema?No
Llista de control per a la formació en coneixements
PreguntesNO
En la presentació, s'ha previst explicitar la utilitat de l'aprenentatge dels coneixements que es treballaran, en relació a les tasques a desenvolupar en el lloc de treball?No
En cas de ser necessari l'aprenentatge de fets, s'ha previst com s'indicarà quines activitats s'hauran de fer per a la memorització?No
S'ha previst una activitat per poder conèixer en quin grau els participants tenen assolits els coneixements nuclears que es treballaran en l'acció formativa?No
S'ha previst com s'orientarà els participants sobre els resultats d'aprenentatge de coneixements que s'esperen aconseguir?No
Llista de control per a la formació en habilitats
PreguntesNO
S’ha previst fer una referència clara a les habilitats o procediments a aprendre, al seu sentit i a l’aprofitament en el seu lloc de treball?No
S’ha previst proporcionar algun o alguns models?No
S’ha previst exposar què haurà de realitzar el participant per aprendre les habilitats?No
S’ha previst una activitat perquè cada participant identifiqui el seu punt de partida en relació amb les habilitats a treballar?No
Llista de control per a la formació en actituds
PreguntesNO
S’ha previst fer una referència clara a les actituds a desenvolupar, al seu sentit i a l’aprofitament en el seu lloc de treball?No
S’ha previst proporcionar algun o alguns models?No
S’ha valorat la possibilitat de plantejar un cas o uns casos inicials que se seguiran desenvolupant al llarg de la seqüència formativa?No
S’ha previst una activitat perquè cada participant identifiqui el seu punt de partida en relació amb les actituds a treballar?No