Accés directe al contingut

Llista de control

Fase de desenvolupament

Aquesta llista serveix al formador/a per comprovar si ha tingut en compte les indicacions per al bon desenvolupament d’aquesta fase.

imprimir
Llista de control per al model integral
PreguntesNO
S’ha previst una activitat que permetrà al formador o formadora detectar els tipus d’errors i obstacles que dificulten la realització?No
S’han previst activitats que ajudaran els participants a superar els errors de realització?No
S’ha previst una activitat que permetrà als participants ser conscients del que han realitzat bé?No
S’ha previst quines accions ajudaran a fomentar l’autonomia dels assistents en el seu procés d’aprenentatge?No
S’ha previst amb quina activitat es traspassaran els criteris als participants perquè puguin avaluar si estan avançant en el procés de desenvolupament d’actituds?No
Llista de control per a la formació en coneixements
PreguntesNO
S'han previst activitats de repetició i de memorització, en cas que es plantegi l'aprenentatge de fets?No
Per a l'aprenentatge de conceptes, s'han previst activitats per ajudar a l'elaboració i construcció personal de l'aprenentatge?No
Per a l'aprenentatge de conceptes, s'han previst activitats d'aplicació, que fomentin la interrogació i el qüestionament, la reflexió i la relació amb la pràctica professional?No
S'ha tingut en compte que el nivell lingüístic sigui adient als participants?No
S'ha previst que la densitat informativa sigui adequada?No
S'ha previst tenir cura que el grau de dogmatisme no impedeixi veure altres possibilitats?No
Llista de control per a la formació en habilitats
PreguntesNO
S'han previst diferents models per mostrar?No
S’han previst unes pautes per analitzar els diferents models?No
S’han previst demostracions perquè els participants puguin observar com s’exercita l’habilitat que es pretén assolir?No
S’han previst activitats per a l’exercitació o pràctica de l’habilitat?No
S’ha previst com ajudar a relacionar les habilitats amb els coneixements associats?No
S’ha previst explicitar en quines situacions de la pràctica professional podran, els assistents, practicar l’habilitat?No
S'ha previst com es realitzarà un seguiment de l’evolució dels participants en el desenvolupament de les habilitats?No
Llista de control per a la formació en actituds
PreguntesNO
S'han previst diferents models per mostrar actituds?No
S’han previst unes pautes per analitzar els diferents models?No
S’han planificat activitats per fomentar l’anàlisi i la reflexió sobre actituds?No
S’han previst situacions conflictives davant de les quals el participant haurà de manifestar les seves actituds?No
S’ha previst explicitar en quines situacions de la pràctica professional els participants podran practicar les actituds?No
S'ha previst com es realitzarà un seguiment de l’evolució dels assistents en el desenvolupament de les actituds?No