Llista de control
Fase de desenvolupament
Aquesta llista serveix al formador/a per comprovar si ha tingut en compte les indicacions per al bon desenvolupament d’aquesta fase.
imprimirPreguntes | SÍ | NO |
---|---|---|
S’ha previst una activitat que permetrà al formador o formadora detectar els tipus d’errors i obstacles que dificulten la realització? | Sí | No |
S’han previst activitats que ajudaran els participants a superar els errors de realització? | Sí | No |
S’ha previst una activitat que permetrà als participants ser conscients del que han realitzat bé? | Sí | No |
S’ha previst quines accions ajudaran a fomentar l’autonomia dels assistents en el seu procés d’aprenentatge? | Sí | No |
S’ha previst amb quina activitat es traspassaran els criteris als participants perquè puguin avaluar si estan avançant en el procés de desenvolupament d’actituds? | Sí | No |
Preguntes | SÍ | NO |
---|---|---|
S'han previst activitats de repetició i de memorització, en cas que es plantegi l'aprenentatge de fets? | Sí | No |
Per a l'aprenentatge de conceptes, s'han previst activitats per ajudar a l'elaboració i construcció personal de l'aprenentatge? | Sí | No |
Per a l'aprenentatge de conceptes, s'han previst activitats d'aplicació, que fomentin la interrogació i el qüestionament, la reflexió i la relació amb la pràctica professional? | Sí | No |
S'ha tingut en compte que el nivell lingüístic sigui adient als participants? | Sí | No |
S'ha previst que la densitat informativa sigui adequada? | Sí | No |
S'ha previst tenir cura que el grau de dogmatisme no impedeixi veure altres possibilitats? | Sí | No |
Preguntes | SÍ | NO |
---|---|---|
S'han previst diferents models per mostrar? | Sí | No |
S’han previst unes pautes per analitzar els diferents models? | Sí | No |
S’han previst demostracions perquè els participants puguin observar com s’exercita l’habilitat que es pretén assolir? | Sí | No |
S’han previst activitats per a l’exercitació o pràctica de l’habilitat? | Sí | No |
S’ha previst com ajudar a relacionar les habilitats amb els coneixements associats? | Sí | No |
S’ha previst explicitar en quines situacions de la pràctica professional podran, els assistents, practicar l’habilitat? | Sí | No |
S'ha previst com es realitzarà un seguiment de l’evolució dels participants en el desenvolupament de les habilitats? | Sí | No |
Preguntes | SÍ | NO |
---|---|---|
S'han previst diferents models per mostrar actituds? | Sí | No |
S’han previst unes pautes per analitzar els diferents models? | Sí | No |
S’han planificat activitats per fomentar l’anàlisi i la reflexió sobre actituds? | Sí | No |
S’han previst situacions conflictives davant de les quals el participant haurà de manifestar les seves actituds? | Sí | No |
S’ha previst explicitar en quines situacions de la pràctica professional els participants podran practicar les actituds? | Sí | No |
S'ha previst com es realitzarà un seguiment de l’evolució dels assistents en el desenvolupament de les actituds? | Sí | No |