Llista de control
Fase inicial
Aquesta llista serveix al formador/a per comprovar si ha tingut en compte les indicacions per al bon desenvolupament d’aquesta fase.
imprimirPreguntes | SÍ | NO |
---|---|---|
S’ha previst una o diverses activitats per ajudar a reforçar la motivació dels participants? | Sí | No |
S’ha previst una activitat per explicar clarament la finalitat i els objectius que es pretenen amb l'acció formativa? | Sí | No |
S’ha previst una activitat que permetrà al formador o formadora adquirir una idea sobre les actituds inicials dels participants? | Sí | No |
S’ha previst una activitat per ajudar les persones participants a fer-se conscients de les seves expectatives, problemes o necessitats formatives sobre el tema? | Sí | No |
Preguntes | SÍ | NO |
---|---|---|
En la presentació, s'ha previst explicitar la utilitat de l'aprenentatge dels coneixements que es treballaran, en relació a les tasques a desenvolupar en el lloc de treball? | Sí | No |
En cas de ser necessari l'aprenentatge de fets, s'ha previst com s'indicarà quines activitats s'hauran de fer per a la memorització? | Sí | No |
S'ha previst una activitat per poder conèixer en quin grau els participants tenen assolits els coneixements nuclears que es treballaran en l'acció formativa? | Sí | No |
S'ha previst com s'orientarà els participants sobre els resultats d'aprenentatge de coneixements que s'esperen aconseguir? | Sí | No |
Preguntes | SÍ | NO |
---|---|---|
S’ha previst fer una referència clara a les habilitats o procediments a aprendre, al seu sentit i a l’aprofitament en el seu lloc de treball? | Sí | No |
S’ha previst proporcionar algun o alguns models? | Sí | No |
S’ha previst exposar què haurà de realitzar el participant per aprendre les habilitats? | Sí | No |
S’ha previst una activitat perquè cada participant identifiqui el seu punt de partida en relació amb les habilitats a treballar? | Sí | No |
Preguntes | SÍ | NO |
---|---|---|
S’ha previst fer una referència clara a les actituds a desenvolupar, al seu sentit i a l’aprofitament en el seu lloc de treball? | Sí | No |
S’ha previst proporcionar algun o alguns models? | Sí | No |
S’ha valorat la possibilitat de plantejar un cas o uns casos inicials que se seguiran desenvolupant al llarg de la seqüència formativa? | Sí | No |
S’ha previst una activitat perquè cada participant identifiqui el seu punt de partida en relació amb les actituds a treballar? | Sí | No |